Haak Tom!

Mensen die niet van haken houden, kunnen nu afhaken ;-)

Op Instagram zag ik een oproepje voorbij komen om een Tommetje te haken. Tom is een klein jongetje met een blauwe trui, een groene broek en gehoorapparaatjes in de oren. Als je Tom hebt gehaakt, kan je hem opsturen naar NSDSK en dan gaat Tom in december naar een doof of slechthorend kindje.




Ik heb garen en vulling bij elkaar gezocht en ik ben aan Tom begonnen. Het haken van het poppetje is erg leuk om te doen. Wel werd het een stuk kleiner dan ik van tevoren had gedacht maar dat maakt het ook weer erg schattig.

Het haar borduren is een heel ander verhaal. Ik vond het een ingewikkeld klusje en het werd dan ook een bijzondere kuif.. Ik voel m'n vingers nog!




Tom haken is een leuk projectje voor tussendoor. Ik ga Tom snel opsturen en wie weet, haak ik deze maand nog wel een Tommetje. Hoe meer blije kinderen, hoe beter. Haken jullie mee?




Meer informatie en het patroon kan je vinden op: www.tasvantom.nl.




Reacties

Populaire posts